{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آینده رو ندید دست اینا

آینده رو ندید دست اینا
داغان شدم
دیدگاه ها (۲۰)

ر:

مادر است دیگر :)

سال ها رفت و هنوزیک نفر نیست از من بپرسدکه تو از پنجره عشق چ...

رفتی شدم من درب و داغان... 💔

وقت از دست ندید چون اینا شاهکار ولی من ندیدمشون🤣🤣🤣🤣🤣🤣

این ده روز رو از دست ندید🤌✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط