{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

vyvyvy 80294715

دیدگاه ها (۰)

قشنگیش به اینه که همه چیزت پیش یک نفر باشه،دلت، نگاهت، فکرت....

.مَن‌نَخاستَم‌ازچِشام‌بیُفتی‌اَماتوتَمامِ‌تَلاشِتوکَردی!💯✋🏽.

قشنگ بود(:

یکم شادش کنیمم؟🤌🏻🛐✨️😃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط