{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قشنگیش به اینه که همه چیزت پیش یک نفر باشه،

قشنگیش به اینه که همه چیزت پیش یک نفر باشه،
دلت، نگاهت، فکرت...
دیدگاه ها (۰)

.مَن‌نَخاستَم‌ازچِشام‌بیُفتی‌اَماتوتَمامِ‌تَلاشِتوکَردی!💯✋🏽.

چقدر دردناک است این مشکل که :همیشه برای فراراز یک "آدم" به "...

#بدون مخاطب ..کجایی تو🥹❤️‍🩹:)قشنگیش به اینه کههمه چیزت پیش ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط