{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی میبینی هیچکس کنارت نیست،

وقتی میبینی هیچکس کنارت نیست،
هیچکس به فکرت نیست،
هیچکس به یادت نیست،
هیچکس درکت نمیکنه،
شاید اولش غمگین شی!

#ولی بعدش میفهمی تازه اول بزرگ شدن،
موفق شدن، قدرتمند شدن و شجاع شدنته
اگر فقط خدا رو داری از تنهایی نترس،
چون خدا برات کافیه.

💞🍃ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
دیدگاه ها (۱)

سناریو اسلیترین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط