{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این نقاشی رو خودم کشیدم:-) خوشگله؟؟؟

این نقاشی رو خودم کشیدم:-) خوشگله؟؟؟
دیدگاه ها (۱۴)

#آموزش نقاشی من(^v^)۱-اول سرش رو میکشیم و خط های موهاش و داخ...

#Taylor

کپی کنمیخوام حداقل 1000 نفر ب امام حسین سلام بدن اول خودمم ش...

اسفندکاملا درسته( ˘ ³˘)❤

این نقاشی را خودم کشیدم😊

بچه ها نقاشی کشیدم برو صفحه بد خوشگله؟🌺❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط