{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کپی کن

کپی کن
میخوام حداقل 1000 نفر ب امام حسین سلام بدن اول خودمم شروع میکنم

اسَــــلامُ عَلَیـــــکَ یـــــا ابـــاعَـــبْــــدِالـــــلّـــــــه
وَ عًلی اَرواح الّتـــــی حَــــلَــــت بِـــفـــنـــــائــــک
عَــــلَـــیکَ مّنـــــی ســـــــّلامُ الـــــلّـــــه ابــــــــداً
مــــا بَــــقــــیــــتُ وَ بَــــقـــیَ اَلَــــیـــــلِ وَ الــــنــَـهــار
وَ لا جَـــــعَــــلَ الـــــلّـــــهَ آخِــــرَ اَلـعَـهـــدِ منی لـــزیـــارَتکُم
اَســـــلامُ عَلی الـــــحُــسـَــــیـــن وَعَلی عـَلـی بـن الـــــحُـــسـَــــیــــن
وَعَلی اُولاد الـــحُـــسـَــــیــــن وعَلی اَصــــحاب الـــحُـــسـَــــیــــن...
ب اندازه ارادتت به امام حسین (ع) کپی کن
دیدگاه ها (۳)

این نقاشی رو خودم کشیدم:-) خوشگله؟؟؟

#آموزش نقاشی من(^v^)۱-اول سرش رو میکشیم و خط های موهاش و داخ...

اسفندکاملا درسته( ˘ ³˘)❤

بهمن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط