این خانه ماست . با این تفاوت که میلیاردی نیست . فلان قسمت
این خانه ماست . با این تفاوت که میلیاردی نیست . فلان قسمت نیست .در اینجا خبری هم بستنی 400هزار تومانی هم نیست . از قولهای عمل ناکرده هم نیست .از دلسوزیهای تو هین امیز هم خبری نیست .اینجا همه اش مهر و محبت و عشق به کشور و ولایت است .. ولی همین من حق انتخاب دارم . وبا اگاهی انتخاب میکنم .
- ۶۱
- ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط