{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این خانه ماست . با این تفاوت که میلیاردی نیست . فلان قسمت

این خانه ماست . با این تفاوت که میلیاردی نیست . فلان قسمت نیست .در اینجا خبری هم بستنی 400هزار تومانی هم نیست . از قولهای عمل ناکرده هم نیست .از دلسوزیهای تو هین امیز هم خبری نیست .اینجا همه اش مهر و محبت و عشق به کشور و ولایت است .. ولی همین من حق انتخاب دارم . وبا اگاهی انتخاب میکنم .
دیدگاه ها (۱)

کسب یک رای بیشتر ؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ عکس/ انبار پور...

ما توان یک بستنی 500تومنی هم نداریم

بستنی 400هزار تومنی

بسم الله الرحمن الرحیمپاسخ قسمت اول :آیا پیش از انقلاب، در ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط