{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه یکی هست عکسو خراب کنه...

همیشه یکی هست عکسو خراب کنه...
دیدگاه ها (۲)

کاری به دهن گشادش ندارماین دماغش کو؟!

آخر و عاقبت مرد دو زنه

دوستان عید نوروز همه خونه ما دعوتینناراحت میشم اگه نیاین

بر منکرش لعنت...واسه خوشبختیشون بزن دست قشنگه رو...

𝒑𝒐𝒓𝒐𝒇_𝒃𝒊𝒐#

خوووو ما اومدیم یکی از آرت هامو از هاناموی(اسلاید دو) دادیم ...

( چقدر قشنگه داشتن یکی که همیشه اینجوری بهت افتخار کنه )🥹🤗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط