{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاری به دهن گشادش ندارم

کاری به دهن گشادش ندارم
این دماغش کو؟!
دیدگاه ها (۳)

آخر و عاقبت مرد دو زنه

موبایل مدیر گروه

همیشه یکی هست عکسو خراب کنه...

دوستان عید نوروز همه خونه ما دعوتینناراحت میشم اگه نیاین

جوری که این رو کو.... تسلط داره من رو زندیگم ندارم دست به دس...

توی فراگمان اگه دقت کرده باشین النی از دهن و دماغش خون میومد...

حالا کاری به رانندش ندارم این چطور شیشه رو شکست؟😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط