تو رستوران کار میکنه... موهاشم پوشونده نریزه تو غذا!
تو رستوران کار میکنه... موهاشم پوشونده نریزه تو غذا!
آفرین به این همه نظافت و تمیزی👏 👌 🏻
Channel: @GizmizTel 💯
آفرین به این همه نظافت و تمیزی👏 👌 🏻
Channel: @GizmizTel 💯
- ۲۹۷
- ۰۸ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط