{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا پیر ....

یا پیر ....
دیدگاه ها (۲)

امدم

سلام. حکمت بودن .

ان روی بدبختی وبی بر نامگی ؟گمرک ایران گزارش داد:واردکننده ت...

آدم ها رو لحظه ها پیر نمی کنن...آدم ها رو آدم ها پیر می کنن....

هعییییی..... پیر شدیمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط