{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام 😁 سه ماهه دنبال این قرص برنج هستوم کسی سراغ دارید دز

سلام 😁 سه ماهه دنبال این قرص برنج هستوم کسی سراغ دارید دزفول باشه بهم بفروشه ؟ تا سه میلیون هم براش هزینه میکنم کسی هست ؟😂
و یه سوال مثل قرص جوشان بندازم تو اب یا همینجور پودر کنم بخورم ؟🤡و اینکه اصلا شوخی نمیکنم دنبالشم کسی میتونه بهم بفروشه بیاد پیوی
دیدگاه ها (۰)

.Destiny.پارت ۴__________________.ویو چویا.(یک ماه بعد)از صب...

پارت بدم ؟ اگه تا ساعت سه صبح یکی کامنت بزاره میدم 🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط