{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ماهِ توی آسمون خیلی قشنگه ولی، ماهِ توی دستای من از اونم

ماهِ توی آسمون خیلی قشنگه ولی، ماهِ توی دستای من از اونم قشنگ تره
( از شما چه پنهون من اصن نمیدونم دارم با کی لاس میزنم! تنها چیزی که کل روز تو دسته گوشیمه، پس با همون لاس میزنم!!
ای گوشی زیبارو لطفا حافظه خود را بیشتر کن)
دیدگاه ها (۵)

گوگولیه

بمیرم برات. مظلوم گیر میارین؟!

دیشب قرار بود پارت بدم بارگذاری نمیشد🫡پارت ۲۲: ویو دازای: چن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط