{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بمیرم برات. مظلوم گیر میارین؟!

بمیرم برات. مظلوم گیر میارین؟!
دیدگاه ها (۲)

جمله از کتاب:" به امید دلبستم "

گوگولیه

ماهِ توی آسمون خیلی قشنگه ولی، ماهِ توی دستای من از اونم قشن...

من هنوز تو شب سوم گیر کردم 😭💔بمیرم برات خانوم سه ساله 🥺😭#الل...

بمیرم برات:::::

بمیرم برات منصورییییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط