سناریو(درخواستی):
سناریو(درخواستی):
وقتی عضو هشتمی و یک شب مست میکنن و با هم ... میکنید و بعدش میفهمه ازش بارداری (روت کراشن):
نامجون : دم خودم گرم برای اینکه با من میبودی باید یه کاری میکردم دیگه اینطوری کارم راحت شد
جین : ا/ت من دوست دارم و این بچه رو میخوام ولی تو چی ؟
شوگا : باورم نمیشه بلاخره تونستم باید به اعضا بگم این خیلی مهمه من دارم بابا میشم اونم از کسی که میپرستمش
جیهوپ : من دوست دارم و اون کوچولوی ریزه میزه هم دوست دارم من پای کاری که کردم وایمیسم ولی تو راضی هستی ؟
جیمین : بذار برم سر اصل مطلب من دوست دارم یا بهتر بگم عاشقتم و اون بچه ی که توی اون شکم کوچولوت هست مم ماله منه و من اونم دوست دارم تو من و دوست داری ؟
تهیونگ : من پای کاری که کردم هستم ولی تو چی تو هم من و دوست داری ؟ میخوای با من تشکیل خانواده بدی ؟
جونگ کوک: عزیزم راه برگشتی نداری من اون بچه رو میخوام و مهم تر از همه کسی که بچه من و تو شکمش داره رو بیشتر میخوام مخالفت هم نمیتونی بکنی
نظرتون و حتما بگید نانای ها #سناریو#نامجون#جین#شوگا#جیهوپ#جیمین#تهیونگ#جونگ کوک#یونگی#وی
وقتی عضو هشتمی و یک شب مست میکنن و با هم ... میکنید و بعدش میفهمه ازش بارداری (روت کراشن):
نامجون : دم خودم گرم برای اینکه با من میبودی باید یه کاری میکردم دیگه اینطوری کارم راحت شد
جین : ا/ت من دوست دارم و این بچه رو میخوام ولی تو چی ؟
شوگا : باورم نمیشه بلاخره تونستم باید به اعضا بگم این خیلی مهمه من دارم بابا میشم اونم از کسی که میپرستمش
جیهوپ : من دوست دارم و اون کوچولوی ریزه میزه هم دوست دارم من پای کاری که کردم وایمیسم ولی تو راضی هستی ؟
جیمین : بذار برم سر اصل مطلب من دوست دارم یا بهتر بگم عاشقتم و اون بچه ی که توی اون شکم کوچولوت هست مم ماله منه و من اونم دوست دارم تو من و دوست داری ؟
تهیونگ : من پای کاری که کردم هستم ولی تو چی تو هم من و دوست داری ؟ میخوای با من تشکیل خانواده بدی ؟
جونگ کوک: عزیزم راه برگشتی نداری من اون بچه رو میخوام و مهم تر از همه کسی که بچه من و تو شکمش داره رو بیشتر میخوام مخالفت هم نمیتونی بکنی
نظرتون و حتما بگید نانای ها #سناریو#نامجون#جین#شوگا#جیهوپ#جیمین#تهیونگ#جونگ کوک#یونگی#وی
- ۱۹۴
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط