تو صف دستشویی به یارو گفتم:اجازه میدی من اول برم، سرپاییه
تو صف دستشویی به یارو گفتم:اجازه میدی من اول برم، سرپاییه زودمیام؟
یارو گفت:مگه قراره من بستری بشم؟
تا حالا اینجوری قانع نشده بودم!
یارو گفت:مگه قراره من بستری بشم؟
تا حالا اینجوری قانع نشده بودم!
- ۲.۳k
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط