حرف بزنیم . . .
حرف بزنیم . . .
وقتی از چیزی ناراحت میشیم.
وقتی موضوعی اذیتمون میکنه
حرف بزنیم . . .
نذاریم طرفمون مجبور شه
رفتارمون رو عین پازل کنار هم بچینه
و تهش هم برداشت شخصی
خودش رو بکنه . . .
آدمها رو به استیصالِ
«چیکار کردم و این بچه الان چشه» نندازیم.
آدم باشیم ، آدمِ ارتباط
وقتی از چیزی ناراحت میشیم.
وقتی موضوعی اذیتمون میکنه
حرف بزنیم . . .
نذاریم طرفمون مجبور شه
رفتارمون رو عین پازل کنار هم بچینه
و تهش هم برداشت شخصی
خودش رو بکنه . . .
آدمها رو به استیصالِ
«چیکار کردم و این بچه الان چشه» نندازیم.
آدم باشیم ، آدمِ ارتباط
- ۳.۱k
- ۱۲ آذر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط