{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شمارو نمیدونمــ ؛

شمارو نمیدونمــ ؛

ولـے منــ اونــ روزے

خوشحالــ میشمـ ڪـہ ؛

همہ با دیدنــ ڪفنمــ

بغضــ کننـــــ …
دیدگاه ها (۳۵)

☺ 💔

بعضی وقتا هیچکسو نداشته باشی بهتره... باورکن ...بعضی ها تنها...

من از دنیای مجازی هیچ خیری ندیدم .... از دختر هم شانسی نیاور...

😔 😖 😖 😖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط