همیشه کسی باید باشد که،معنی سه نقطه انتهای جمله هایت را ب
همیشه کسی باید باشد که،معنی سه نقطه انتهای جمله هایت را بفهمد..
همیشه باید کسی باشد تا بغض هایت را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد..
کس باشد که اگر بهانه گیر شدی بفهمد..
کسی باشد که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودن بفهمد که درد داری،که زندگی درد دارد..
بفهمد دلت برای چیزهای کوچک تنگ شده است..
بفهمد دلت برای قدم زدن زیر باران تنگ شده است..
همیشه باید کسی باشد،،همیشه......
همیشه باید کسی باشد تا بغض هایت را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد..
کس باشد که اگر بهانه گیر شدی بفهمد..
کسی باشد که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودن بفهمد که درد داری،که زندگی درد دارد..
بفهمد دلت برای چیزهای کوچک تنگ شده است..
بفهمد دلت برای قدم زدن زیر باران تنگ شده است..
همیشه باید کسی باشد،،همیشه......
- ۱.۹k
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط