پارت 4
پارت 4
[نبردی برای رقص هوشمندانه]
جیهوپ: اَههه!
وقتی در مورد روند تمرین بیتیاس قبل از دبیو پرسیده شد، جیهوپ به شوخی قبل از توضیح بیشتر، به طور اغراق آمیزی غر زد.
جیهوپ: آلارم ساعت 10 صبح به صدا در میاد و یه سالاد، یه مقدار نون و سینه مرغ برمیداریم و به استودیو تمرین میریم. بعدش تمرین میکنیم و به خودمون در حالی که مدام فریاد میزنیم "اه!" انتقاد میکنیم و همه چیزو دوباره شروع میکنیم و بعد دوباره "اَاَاَه!" و یهو، ساعت 10 شبه. بعد به خوابگاه برمیگردیم و میخوابیم. منزجرکنندست.
همونطور که قبلاً ذکر شد، تعداد کارآموزهای بیگ هیت بیشتر از چیزی بود که از یه شرکت به اندازه اونها انتظار میرفت. هر شرکت سرگرمی که فقط با 30 کارآموز شروع به کار کنه، اجبارا باید منابع رو اولویت بندی کنه. استودیوهای تمرین همیشه شلوغ بودن و کارآموزها باید به نوبت درس میخوندن. جین میگه:
_وقتی بعد از مدرسه به تمرین میرسیدم، چهار استودیو وجود داشت و کارآموزهای پسر تو یه استودیو جمع میشدن. استودیوهای دیگه برای آماده سازی Glam برای دبیوشون استفاده میشدن.
اما با استقبال کم مخاطبها از Glam، این کمپانی منابعش رو مجدداً به بیتیاس اختصاص داد. به جز این زمان، منابع تحت فشار مالی بیشتری تو راه های متفاوتی استفاده میشدن. به همین دلیل بود که بعد از تایید حضور اعضای بیتیاس، بیگ هیت مجبور شد قرارداد با کارآموزهای دیگه رو فسخ کنه. به این ترتیب زمان و مکان برای آموزش هفت پسری که قرار بود بیتیاس بشن، فراهم شد. زمان تمرینشونم به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرد. اگه آر اِم، شوگا و جیهوپ بعد از ساعت ها مدرسه هیپ هاپ رو تو خوابگاه اداره میکردن، استودیوهای تمرین منطقه جنگی رقص بودن. عادلانست اگه بگیم اعضا با عادت کردن به رقص بیشتر از عادت کردن به هیپ هاپ مشکل داشتن. درباره هیپ هاپ، حداقل گروه سه نفره آر اِم، شوگا و جیهوپ حساسیت های مشابهی داشتن و اعضای جوونتر فقط باید از بزرگترها الگوبرداری میکردن. اما تنها اعضایی که اون موقع به رقص عادت داشتن، جیهوپ و جیمین بودن. آر اِم و شوگا حتی تصور نمیکردن که باید رقص یاد بگیرن. جیهوپ توضیح میده:
_یه بار شوگا و آر اِم به من گفتن که فکر میکنن ما قراره به یه گروه مثل 1TYM تبدیل بشیم و اصلا لازم نیست برقصیم.
[نبردی برای رقص هوشمندانه]
جیهوپ: اَههه!
وقتی در مورد روند تمرین بیتیاس قبل از دبیو پرسیده شد، جیهوپ به شوخی قبل از توضیح بیشتر، به طور اغراق آمیزی غر زد.
جیهوپ: آلارم ساعت 10 صبح به صدا در میاد و یه سالاد، یه مقدار نون و سینه مرغ برمیداریم و به استودیو تمرین میریم. بعدش تمرین میکنیم و به خودمون در حالی که مدام فریاد میزنیم "اه!" انتقاد میکنیم و همه چیزو دوباره شروع میکنیم و بعد دوباره "اَاَاَه!" و یهو، ساعت 10 شبه. بعد به خوابگاه برمیگردیم و میخوابیم. منزجرکنندست.
همونطور که قبلاً ذکر شد، تعداد کارآموزهای بیگ هیت بیشتر از چیزی بود که از یه شرکت به اندازه اونها انتظار میرفت. هر شرکت سرگرمی که فقط با 30 کارآموز شروع به کار کنه، اجبارا باید منابع رو اولویت بندی کنه. استودیوهای تمرین همیشه شلوغ بودن و کارآموزها باید به نوبت درس میخوندن. جین میگه:
_وقتی بعد از مدرسه به تمرین میرسیدم، چهار استودیو وجود داشت و کارآموزهای پسر تو یه استودیو جمع میشدن. استودیوهای دیگه برای آماده سازی Glam برای دبیوشون استفاده میشدن.
اما با استقبال کم مخاطبها از Glam، این کمپانی منابعش رو مجدداً به بیتیاس اختصاص داد. به جز این زمان، منابع تحت فشار مالی بیشتری تو راه های متفاوتی استفاده میشدن. به همین دلیل بود که بعد از تایید حضور اعضای بیتیاس، بیگ هیت مجبور شد قرارداد با کارآموزهای دیگه رو فسخ کنه. به این ترتیب زمان و مکان برای آموزش هفت پسری که قرار بود بیتیاس بشن، فراهم شد. زمان تمرینشونم به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرد. اگه آر اِم، شوگا و جیهوپ بعد از ساعت ها مدرسه هیپ هاپ رو تو خوابگاه اداره میکردن، استودیوهای تمرین منطقه جنگی رقص بودن. عادلانست اگه بگیم اعضا با عادت کردن به رقص بیشتر از عادت کردن به هیپ هاپ مشکل داشتن. درباره هیپ هاپ، حداقل گروه سه نفره آر اِم، شوگا و جیهوپ حساسیت های مشابهی داشتن و اعضای جوونتر فقط باید از بزرگترها الگوبرداری میکردن. اما تنها اعضایی که اون موقع به رقص عادت داشتن، جیهوپ و جیمین بودن. آر اِم و شوگا حتی تصور نمیکردن که باید رقص یاد بگیرن. جیهوپ توضیح میده:
_یه بار شوگا و آر اِم به من گفتن که فکر میکنن ما قراره به یه گروه مثل 1TYM تبدیل بشیم و اصلا لازم نیست برقصیم.
۲.۴k
۳۰ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۶)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.