{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤞

🤞
دیدگاه ها (۹)

ادمای بی لیاقت رو با لیاقتاشون رها می کنم

♥️عشق یعنی نام زیبای حسیـــــن (ع) 🖤♥️عشق یعنی نوکری پای حسی...

فالوو فالوو لایک لایک کامنت کامنت بازنشر بازنشر شات شات

قدر لحظات رو بدونیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط