{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاد گرفتم به هرکس

یاد گرفتم به هرکس
به اندازه لیاقتش بها بدم
نه به اندازه مرامم!!!❄ ️
دیدگاه ها (۱)

‏گاهی فقط خودت میتونی بفهمی چقدر اون آدم سابق نیستی!!!❄ ️

اوضاع بهتر میشد اگه یاد میگرفتیم که نباید بعضی چیزا رو یاد ب...

از هر چی بترسیسرت نمیادسرت میارن!❄ ️

آدما یا گم میشن یا خودشونو گم و گور میکنن!!! ❄ ️

شرمنده دلم شدم

هیچ وقت از رفتن آدم ها نترس!هرکس به دنبال لیاقتش میره…..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط