تو کوچه های خلوت، دوباره پا می ذارم،
تو کوچه های خلوت، دوباره پا می ذارم،
تمومِ خاطراتُ می خوام یادم بیارم!
شونه به شونه رفتیم، با اون لب های خندون،
من و تو عاشق شدیم تو مهمونیِ بارون!
دلم می خواد همیشه، همش بارون بباره،
اما تو دیگه نیستی، بارون چه فایده داره!؟
تمومِ خاطراتُ می خوام یادم بیارم!
شونه به شونه رفتیم، با اون لب های خندون،
من و تو عاشق شدیم تو مهمونیِ بارون!
دلم می خواد همیشه، همش بارون بباره،
اما تو دیگه نیستی، بارون چه فایده داره!؟
- ۲.۴k
- ۲۸ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط