{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همدم گریه ی من شبا این در و دیواره ...

همدم گریه ی من شبا این در و دیواره ...
دیدگاه ها (۹)

):

من با گریه چرا قراره خالی شم یه عمره مثه اسفندی رو آتیشم

کاش ...

مامانم واسه داداشم ماکارونی درست کرد واسه ناهار باعشق به ماک...

بدون گریه این شبا نمیگذره):

چشمای تو این شبا مثل دوتا نیمه ی ماهن 🌙❤️

هعیی چقدر تو بچگیم شبا با اهنگش گریه میکردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط