{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

خدا شاهده من از جنگیدن خوشم نمیاد.

خدا شاهده من از جنگیدن خوشم نمیاد.
دیدگاه ها (۳۲)

از همون بچگی ی حس غم بهم میداد.....

من همیشه اواتار رو دوس داشتم و دارم...... من با اون بزرگ شدم

وایییییی🤣🤣🤣🤣ی سر رفتم پیج دومم. دیدم ی مادر ج.ده گفته بقیه م...

دروغ چرا ولی این دوتا خیلی بهم میان. انگار برای هم ساخته شدن

خدا شاهده همینه

دلم تنگته ،خدا شاهده....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط