{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

من همیشه اواتار رو دوس داشتم و دارم...... من با اون بزرگ

من همیشه اواتار رو دوس داشتم و دارم...... من با اون بزرگ شدم
دیدگاه ها (۵)

انتقاممممممم

ولی اگه منو این بانو @kanekiiiii همکار شیم بقیه کم میارن

از همون بچگی ی حس غم بهم میداد.....

خدا شاهده من از جنگیدن خوشم نمیاد.

پشیمون شدم یوره رو آپ نمیدم😂 واقعا این نسخشو بیشتر دوس دارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط