از تو چه پنهان !
از تو چه پنهان !
دچار لعنتی ترین حسِ ممکنِ
دنیا شده ام؛
چیزی بین"داشتن" و "نداشتنت"...
دچار لعنتی ترین حسِ ممکنِ
دنیا شده ام؛
چیزی بین"داشتن" و "نداشتنت"...
- ۹۷۴
- ۱۴ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط