ﺩﻭ ﺗﺎ ﺭﻓﻴﻖ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﺷﺮﺍﺏ ﻣﻴﺨﻮﺭﺩﻥ، ﻳﻜﻴﺸﻮﻥ ﻣﻴﻤﻴﺮﻩ چ
ﺩﻭ ﺗﺎ ﺭﻓﻴﻖ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﺷﺮﺍﺏ ﻣﻴﺨﻮﺭﺩﻥ، ﻳﻜﻴﺸﻮﻥ ﻣﻴﻤﻴﺮﻩ چند وقت بعدش اون يكي ميره ميخونه به ساقي ميگه: 2 پيك بريز ساقي ميگه چرا 2 تا؟ميگه يكي براي خودم يكي به ياد رفيقم 1سال بعد دوباره ميره ميخونه به ساقي ميگه 1پيك بريز، ميگه: رفيقتوفراموش كردي؟ ميگه نه خودم توبه كردم ميزنم بياد رفيقم...!!!
- ۴۸۵
- ۰۷ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط