🔴انرژیتون نیفته دیگه؛ ما روی انرژی شما قرارداد بستیم
🔴انرژیتون نیفته دیگه؛ ما روی انرژی شما قرارداد بستیم
«انرژیتون نیفته»، توصیه علی کریمی و حمید فرخنژاد برای ادامه دادن ناآرامیها و اغتشاشات داخل کشور است.
البته خب حق هم دارن، دیگه الان که این داستانها تموم شده، کی بابت پست و استوری و مصاحبههاشون به اینها پول میده.
«انرژیتون نیفته»، توصیه علی کریمی و حمید فرخنژاد برای ادامه دادن ناآرامیها و اغتشاشات داخل کشور است.
البته خب حق هم دارن، دیگه الان که این داستانها تموم شده، کی بابت پست و استوری و مصاحبههاشون به اینها پول میده.
- ۳.۰k
- ۱۵ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط