{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﺑﺎﺯﯼ ﻋﺸﻖ

ﺑﺎﺯﯼ ﻋﺸﻖ
ﭼﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻏﻤﺎﮔﯿﻦ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯼ ﻋﺸﻖ
ﻋﺠﺐ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯼ ﻋﺸﻖ
ﺷﮑﺴﺘﯽ ﺗﺎﺟﺪﺍﺭ ﻭ ﮐﻮﻫﮑﻦ ﺭﺍ !
ﭼﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ " ﺷﯿﺮﯾﻦ " ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯼ ﻋﺸﻖ !!
دیدگاه ها (۲)

❤️از دلتنگیت کجا فرار کنم؟معمار هیجانکجا بروم که صدای آمدنت ...

چشم خود بستمکه دیگر چشم مستش ننگرمناگهاندل داد زد:"دیوانه! م...

چرا فکر می‌کنیابرها غمگینند؟تو از شوقگریه نکرده‌ای؟

با این همه جنگل گلدانم چه تنهاست....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط