{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرگز، به آدمهای 🍁🌼

هرگز، به آدمهای 🍁🌼
"مهربان" زخم نزنید
آدمهای مهربان در
مقابل خوبی هایِ یکطرفه
هرگز احساس
"حماقت" نمیکنند...

چون خوب بودن
برای آنها "عادت" شده،
""قدر آدمای مهربان""
زندگیتونو بدونین...🍁🌼
دیدگاه ها (۰)

#hastm_hanooz

#hastm_hanooz

ایده ی اول. این ایده ی هیبریدی عه که توی سناریوم بود

رابطه سالم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط