هرگز، به آدمهای 🍁🌼
هرگز، به آدمهای 🍁🌼
"مهربان" زخم نزنید
آدمهای مهربان در
مقابل خوبی هایِ یکطرفه
هرگز احساس
"حماقت" نمیکنند...
چون خوب بودن
برای آنها "عادت" شده،
""قدر آدمای مهربان""
زندگیتونو بدونین...🍁🌼
"مهربان" زخم نزنید
آدمهای مهربان در
مقابل خوبی هایِ یکطرفه
هرگز احساس
"حماقت" نمیکنند...
چون خوب بودن
برای آنها "عادت" شده،
""قدر آدمای مهربان""
زندگیتونو بدونین...🍁🌼
- ۲.۰k
- ۰۴ آبان ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط