{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم که می گیره با هیشکی حرف نمی زنم . دردم مال خودمه. خ

دلم که می گیره با هیشکی حرف نمی زنم . دردم مال خودمه. خیلی وقتا دلم می خاس با یکی حرف بزنم اما تا اینو بهش می گفتم فقط دلداری بلد بودن اما نشد یه بار بعد حرفم کسی سکوت کنه و بغلم کنه فقط همین کاش میدونست با اینکار به ارامش می رسم
#yasaman 여서먼
دیدگاه ها (۶)

عشفم وقتی منو لباسای اوجل موجل می بینه...... بچه ها واسه شفا...

من منتظر عشقم مینهووووو خخخخخخ

+عشقمممممممممممممممممممممم داره منو صدا می زنه هااااا خخخخ

خخخخخخخ

لانگ فیکشن از سونگمین/p7_end

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط