{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بِه ظاهِر همه چیز خوبه وَلی همه چی بِه ظاهر نیست

بِه ظاهِر همه چیز خوبه وَلی همه چی بِه ظاهر نیست
دیدگاه ها (۱)

-میگم خوبم اما... صدآم میلرزع-♡

تقصیر خودم بود کآری کردم بخنده...خودم عآشق خندهآش شدم

بعضی وقتا دلم میخاد همه چیو ول کنم زل بزنم تو اون چشات بگم *...

همه چی با ظاهر خوبه.ولی همه چیز ظاهر نیست.! 🎭

ای کاش آقای همتی با ظاهر بهتری میرفتن سوئیسدر شأن رئیس بانک ...

راش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط