{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همه را با سماجت سرزنش کردم ...

من همه را با سماجت سرزنش کردم ...
دلم می‌خواست آن‌ها من را ترک کنند
و در هنگام رفتن ،
من را به خودم بازگردانند ...


#ساموئل_بکت
دیدگاه ها (۱)

ما را برای دربه‌دری آفریده‌اند هی می‌رویم و جاده به جایی نمی...

بخند!گر چه با خنده هم غم انگیزی ...

من ‌تمامم پر از این حالت بی حوصلگی‌ست!#هستی_خانی

‏یه بیماری هم هست، که وقتی یه چیزی رو نداری، دلت میخوادش و و...

به یاد مونبین و سولی که نیستن

شومیز دامن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط