ایرانیان در بمبئی اثر امیل بایار
امیل - آنتوان بایار ، متولد لافرته سو ژوار در تاریخ 2 نوامبر 1837و در 10 دسامبر 1891 در قاهره درگذشت ، نقاش، دکور، طراح و تصویرگر فرانسوی است. عمدتاً طراحی های او برای کمیسیون های تحریریه است که امروزه مورد توجه آماتورها قرار می گیرد. بدون جسور بودن پل گاوارنی ، او میدانست چگونه حرکات را با حالات چهره هماهنگ کند، بنابراین شخصیتهایش را بهویژه برجسته میکند.
امیل بایار یکی از شاگردان لئون کوگنیه ، معاصر گوستاو دوره بود . او کار خود را در سن 15 سالگی آغاز کرد و بین سالهای 1853 و 1861 نقاشیهای زغالی را به نمایش گذاشت . این نقاشیها بیشتر پرتره و مطالعات اسبها بودند.
سپس به طور مرتب از استعداد او برای تصویرسازی روزنامه ها و نشریات آن زمان دعوت می شد. نقاشی های او را می توان در Le Journal de la jeunesse , Le Tour du monde , L'Illustration , Le Journal pour rire , Le Journal pour tous و Le Journal des voyages یافت .
ناشر لوئیس هاچت ، که بسیار از او قدردانی می کرد، اغلب از او می خواست که رمان ها را در تصاویر قرار دهد، به ویژه رمان های کتابخانه صورتی . او بینوایان اثر ویکتور هوگو ، فرانسوا گوژپشت و ژنرال دوراکین اثر کمتس دو سیگور ، کلبه عمو تام اثر هریت بیچر استو ، جاودانه اثر آلفونس داودت ، از زمین تا ماه و حوالی ماه اثر ژول را به تصویر کشید. . برای هتزل ، او مسئول تصویرسازی استرومن کالبریس ، اثر هکتور مالو .
او همچنین نقاشی، زغال چوب و طراحی با موضوعات مختلف تولید کرد: جنگ 1870 ، نبردهای تاریخی ( پس از نبرد واترلو ، 1875)، صحنههای ژانر ( دوئل زنان ، ماجرای افتخار )، پرتره ( پرتره فرمانده فرانچتی ، پرتره سرهنگ دو مونتبریسون ).
او همچنین به شیوه قرن هجدهم در نقاشی تزئینی تلاش کرد . او به ویژه سرسرای تئاتر Palais-Royal در پاریس را تزئین کرد . گاستون کویندر استودیوی خود را در خیابان نوتردام د شانز توصیف می کند. 1
پسر Émile Bayard، همچنین به نام Émile (1868-1937) ، یک بازرس دانشگاهی و مقاله نویس، اما همچنین یک عکاس و نقشه کش بود.
#هنر
#نقاشی
#هنرمندان
امیل بایار یکی از شاگردان لئون کوگنیه ، معاصر گوستاو دوره بود . او کار خود را در سن 15 سالگی آغاز کرد و بین سالهای 1853 و 1861 نقاشیهای زغالی را به نمایش گذاشت . این نقاشیها بیشتر پرتره و مطالعات اسبها بودند.
سپس به طور مرتب از استعداد او برای تصویرسازی روزنامه ها و نشریات آن زمان دعوت می شد. نقاشی های او را می توان در Le Journal de la jeunesse , Le Tour du monde , L'Illustration , Le Journal pour rire , Le Journal pour tous و Le Journal des voyages یافت .
ناشر لوئیس هاچت ، که بسیار از او قدردانی می کرد، اغلب از او می خواست که رمان ها را در تصاویر قرار دهد، به ویژه رمان های کتابخانه صورتی . او بینوایان اثر ویکتور هوگو ، فرانسوا گوژپشت و ژنرال دوراکین اثر کمتس دو سیگور ، کلبه عمو تام اثر هریت بیچر استو ، جاودانه اثر آلفونس داودت ، از زمین تا ماه و حوالی ماه اثر ژول را به تصویر کشید. . برای هتزل ، او مسئول تصویرسازی استرومن کالبریس ، اثر هکتور مالو .
او همچنین نقاشی، زغال چوب و طراحی با موضوعات مختلف تولید کرد: جنگ 1870 ، نبردهای تاریخی ( پس از نبرد واترلو ، 1875)، صحنههای ژانر ( دوئل زنان ، ماجرای افتخار )، پرتره ( پرتره فرمانده فرانچتی ، پرتره سرهنگ دو مونتبریسون ).
او همچنین به شیوه قرن هجدهم در نقاشی تزئینی تلاش کرد . او به ویژه سرسرای تئاتر Palais-Royal در پاریس را تزئین کرد . گاستون کویندر استودیوی خود را در خیابان نوتردام د شانز توصیف می کند. 1
پسر Émile Bayard، همچنین به نام Émile (1868-1937) ، یک بازرس دانشگاهی و مقاله نویس، اما همچنین یک عکاس و نقشه کش بود.
#هنر
#نقاشی
#هنرمندان
۳.۳k
۲۸ فروردین ۱۴۰۲
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.