{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با تو بودن،با تو موندن، با تو رفتن آرزومه!

با تو بودن،با تو موندن، با تو رفتن آرزومه!
هر جا باشی، هر جا باشم، دیدن تو آرزومه!
دیدگاه ها (۲)

دستانتدو پیچک ظریفندکه عاشقانه واربر تنهٔ قامتم می‌پیچندو نا...

غصه‌هایم به باد خواهد رفت زیر لب، بی‌صدا که میخندی خنده هایت...

#خوراکی_خوشمزه 😋

#خوراکی_خوشمزه 😋

به موندن نه به رفتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط