قیافه ام تابلو شده بود!گفتن:چی میکشی؟ گفتم:زجر! گفتن:نه ی
قیافه ام تابلو شده بود!گفتن:چی میکشی؟ گفتم:زجر! گفتن:نه یعنی چی مصرف میکنی؟گفتم:زندگی...!
- ۸۰۷
- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط