{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چطورممم ؟؟؟؟؟ امروز ساعت 11نه کارگرم نه بنااا فقط یه ادم

چطورممم ؟؟؟؟؟ امروز ساعت 11نه کارگرم نه بنااا فقط یه ادم بیکارم تازههه با این میخوایم بریممم شمال میاین باندم روش نصب میکنم بایه الاغ چطورهه
دیدگاه ها (۶۳)

رُوزِگــآرْ میْگْـذرهـِ[¡]وَلـےْ اَزْ رُوتْــ....:)

♂♀هه میپرسـٍِـٍـٍٍٍٍـٍـٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍـٍـٍِْْْــِْْـِْْـْ...

بفرمااااااااااااااا جاتونن خالیی

بنظریدددد

"𝘋𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘺 𝘦𝘯𝘨𝘳𝘢𝘷𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘵𝘢𝘭★" | 𝘗𝘢𝘳𝘵 3

thosrny roseپارت ۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط