{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیرم از این جهان اشتهای تو دارم

سیرم از این جهان اشتهای تو دارم
دیدگاه ها (۲)

درک سادگی از کشف تمام مجهولات عالم سخت تر است!سادگی ها را با...

زندگی شاید آن لبخندیست،که دریغش کردیم…

لبخند بیش از چند لحظه دوام ندارد ولی خاطره آن جاودانی است

حس میکنم دنیا خالیست مگر تو چند نفر بودی؟!

وقتی سیرم: 😂

بهترین حال جهان را دارم با تو پیدا و نهان را دارمهر چه خوشبخ...

اینها از داعش بدتر هستن به اینها دیگه نباید ایرانی بگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط