{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس میکنم دنیا خالیست مگر تو چند نفر بودی؟!

حس میکنم دنیا خالیست مگر تو چند نفر بودی؟!
دیدگاه ها (۱)

لبخند بیش از چند لحظه دوام ندارد ولی خاطره آن جاودانی است

سیرم از این جهان اشتهای تو دارم

فقط یک چیز وجود دارد که باید از آن ترسید و آن خود ترس است

تو زندگی حقایقی هست که میشه فهمید ولی نمیشه فهموند

گاهی در نبود یک نفر گویا تمام جهان خالیست...

جای تو خالیست...#آمریکا #اسرائیل #جنگ #وطن #فوتبال #کلیپ #تی...

حس میکنم یه نفر تنش میخواره نه ؟یا دلش برا مشتام تنگ شده 👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط