من بخیههای پسرک را کشیدهام / یادداشت زائری در صفحه شخصی
من بخیههای پسرک را کشیدهام / یادداشت زائری در صفحه شخصیاش درباره حادثه اصفهان
حجت الاسلام محمدرضا زائری درباره واقعه شکافتن بخیههای یک کودک در اصفهان نوشت:
این آقای دکتر که از رفتار زشتش برآشفته ایم از ماه و مریخ نیامده است ! او هم توی همین جامعه مدرسه و دانشگاه رفته و بزرگ شده و ... وقتی ما مشغول دعواهای سیاسی مان بوده ایم ...و از اخلاق و قانون و انسانیت غفلت کرده ایم این آقای دکتر بالیده و پزشک شده و تیغ و قیچی دستش گرفته !
فاجعه تلخ تر و زشت تر از آن است که بشود با دو تا شعار و فحش جمع و جورش کرد. باید این قدر مرد باشیم که بدون فرافکنی نقش خودمان را در وقوع این انحطاط اخلاقی بپذیریم. این آقا آینه وضعیت امروز جامعه ما و یکایک ماست ! بی خود او را متهم نکنید، او حاصل مجموعه ای است که همه ساخته ایم.اگر خودخواهی و منفعت طلبی و سودجویی ایراد دارد ما همه به این آفات و ایرادها آلوده ایم.
همه ما یک جورهایی همین کار را کرده ایم و می کنیم . او کرامت انسانی را لگد کرده ، انسانی را ندیده و بی حرمت ساخته،مگر هر کدام از ما به شکلی چنین نمی کنیم ؟ من مقصرم ! من آخوند قبل از همه دستم را بالا می گیرم و اعتراف می کنم که من هم در کشیدن بخیه های پسرک نقش داشته ام!
حجت الاسلام محمدرضا زائری درباره واقعه شکافتن بخیههای یک کودک در اصفهان نوشت:
این آقای دکتر که از رفتار زشتش برآشفته ایم از ماه و مریخ نیامده است ! او هم توی همین جامعه مدرسه و دانشگاه رفته و بزرگ شده و ... وقتی ما مشغول دعواهای سیاسی مان بوده ایم ...و از اخلاق و قانون و انسانیت غفلت کرده ایم این آقای دکتر بالیده و پزشک شده و تیغ و قیچی دستش گرفته !
فاجعه تلخ تر و زشت تر از آن است که بشود با دو تا شعار و فحش جمع و جورش کرد. باید این قدر مرد باشیم که بدون فرافکنی نقش خودمان را در وقوع این انحطاط اخلاقی بپذیریم. این آقا آینه وضعیت امروز جامعه ما و یکایک ماست ! بی خود او را متهم نکنید، او حاصل مجموعه ای است که همه ساخته ایم.اگر خودخواهی و منفعت طلبی و سودجویی ایراد دارد ما همه به این آفات و ایرادها آلوده ایم.
همه ما یک جورهایی همین کار را کرده ایم و می کنیم . او کرامت انسانی را لگد کرده ، انسانی را ندیده و بی حرمت ساخته،مگر هر کدام از ما به شکلی چنین نمی کنیم ؟ من مقصرم ! من آخوند قبل از همه دستم را بالا می گیرم و اعتراف می کنم که من هم در کشیدن بخیه های پسرک نقش داشته ام!
- ۴۵۷
- ۱۸ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط