{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهل ماندن نبود پرنده ای که باید می پرید!

اهل ماندن نبود پرنده ای که باید می پرید!
#hoomaansadeqii
دیدگاه ها (۳)

و‌ پایان قصه همیشه تلخ است :) #هـومان

و‌ پایان قصه همیشه تلخ است :) #hoomaansadeqii

بهش گفتم یه روز از دست بهترین دوستات تو بغل دشمنت گریه میکنی...

وقتی داشتم روی ابرا راه میرفتم آدما رو‌ مثل یه نقطه‌ی کوچیک ...

غمگین و عمیق..👌🥀 به چی فک...

ای پرنده مهاجر

عشق ماندن می خواهد‌....🫂❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط