{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارامش و راحتی امروزم رو مدیون....

ارامش و راحتی امروزم رو مدیون....
.

.
تنبلی و درس نخوندن دیروزم هستم....

اگه اون موقع درس خونده بودم
الان دکتر شده بودم
وقت نداشتم حتی یدونه ازین پستا واستون بزارم
دیدگاه ها (۲)

.

ای جاااانمچه دستای کوچولویی دارهعین دستای پسملمه!!!!

.

ها هااخر نقاشه!!!

‏🐥[17:43 به وقت کره]•عکس•یه عکس پیدا کردماون موقع داشتم F1 ت...

سیلامممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط