{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مواظب حرف ها و نگاه هامون باشیم...

مواظب حرف ها و نگاه هامون باشیم...
دیدگاه ها (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج....

دوسشون دارین لایک کنید.....

کاملا درسته...موافقاش لایک کنن

بله سوزان تر است......

مواظب حرفامون باشیم ✨#تلنگر

مواظب جو روانی و بدبینی ساختگی علیه خودمون باشیم

*⚠️ مواظب باشیم!! کفتار ها دارن مارو تماشا میکنن !!*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط