{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاملا درسته...موافقاش لایک کنن

کاملا درسته...موافقاش لایک کنن
دیدگاه ها (۱)

مواظب حرف ها و نگاه هامون باشیم...

اللهم عجل لولیک الفرج....

بله سوزان تر است......

یا فاطمه زهرا

منطقیه

کاملا درسته که ...

کاملا درسته🙂👍🏻#حقیقت لایک یادتون نره ❤️ اصکی فقط برای فالور ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط