{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله...

بله...
دیدگاه ها (۳)

آخه این چه کاریه(●__●)(●__●)(●__●)شوخی خرکی(⊙_☉)(⊙_☉)(⊙_☉)

شلام...من بعد از۷ساعت اومدم.....

قبل از استیجش خیلییییییی خوشگله....ولی بعد از استیجش خیلیییی...

خخخخخخ...

قیافه ی سرمربی مصر کپی آنخماهو کاهن اعظم معبد آمونه

طنز

#طنز😅#amd_msn11

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط