{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی عده بچه نفهم جمع شده😏

ی عده بچه نفهم جمع شده😏
دیدگاه ها (۱)

درسته تورک بودن سخته چون ک با دنیا باید جنگید..کار دنیا هم س...

تمام...

دستگیری خائن ها

عده ی کمی سولی رو میشناسن💔😭سولی به یادتیم دختر بهشتی

معلم نفهم،بفهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط