درسته تورک بودن سخته چون ک با دنیا باید جنگید..کار دنیا ه
درسته تورک بودن سخته چون ک با دنیا باید جنگید..کار دنیا هم سخته چون ک با تورکها میجنگه👌 ✌
- ۸۴۳
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط