{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش انسانها؛

کاش انسانها؛
همان قدر که از ارتفاع می ترسیدند؛
کمی هم از پستی هراس داشتند …!
دیدگاه ها (۳)

کاشکی میشدی فقد مال من

میخواهم مدتی بخوابم!نمی دانم چند روز؟شاید روزی بیدار شومو دن...

از آن جمــــــــــــــــله هایی امکه انتهایش سه نقطه می خواه...

کاش قدر این مردم بیشتر دونسته بشه

خدافظ رهبر

عمل کردن بهش..... چقدر پستی می خواد.. :)🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط