{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی میشدی فقد مال من

کاشکی میشدی فقد مال من
دیدگاه ها (۲)

تو رو میخوام

کاش انسانها؛همان قدر که از ارتفاع می ترسیدند؛کمی هم از پستی ...

مقصد مال قصه هاست مال ما فقد جاده داره...⁦🕊️⁩

آره بابا من فقد مال خودتم شوهری~~

مال توعه hفقد داش به تهش دقت نکن مال تو نی🗿🚬

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط